bättre sent än aldrig

god kvällers! haha ont om inlägg idag känner jag (som vanligt, förlåt).. slutade iallafall skolan vid 3, åkte hem och kollade oth, väntade på mami. när hon kom hem åkte vi till globen för att köpa en brun väska jag hittade i söndags. SJÄLVKLART fanns det inte kvar i brun, så jag fick ta svart. detta gjorde mig riktigt irriterad måste jag säga =P ska kolla om den finns i brun i huddinge imorn, annars får jag väl behålla min svarta. efter globen hade jag iallafall fysträning och efter den har jag bara chillat. stina nämde ordet plugg förut och jag greps då av plötslig ångest. fyfan, har inte ens öppnat mina skolböcker idag. ska som tur är plugga med lina imorn, jag hoppas vi får något vettigt gjort. nej nu ska jag sova. godnatt

juste! efter träningen blandade jag frysta hallon, yoghurt naturell, banan, mjölk & solroskärnor och åt. tro det eller ej men det var skit gott! testa ;)



Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: jodå min dag var helt oki! :)

2009-01-28 @ 06:35:28
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0