en kär vän =)

shosan! kom nyss in efter en långpromenad tillsammans med linda. träna kunde vi inte göra för det fanns inget passande just ikväll, så det får vi ta imorn istället. promenaden var iallafall skön trots att det var stört kallt! var också otroligt kul när linda dampade på en viss person, det löd ungefär såhär "alltså jag vet inte vart jag ska ta vägen, det känns som att ha någon irriterande jävel som sitter och kliar en i armhålan. man vill bara klappa till personen"
 HAHA, inte bara jenny & cassandra som lägger roliga kommentarer idag. hela dagen har varit full av skratt tycker jag allt, härligt värre! .. men nu ska jag ta och hoppa in i en varm dusch, sen blir det nog en kopp te. have a good night!


haha grekland 05. så mycket minnen enda sedan 6års. och det blir mer, visst?


Kommentarer
Postat av: mathilda

tack så jättemycket! :D haft ett bra jullov?

2009-01-07 @ 23:00:08
URL: http://luxueuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0