jag blir bara så irriterad

helveeeeeete! varför ska allt jag äger gå sönder eller försvinna? lika bra att jag gräver ner mig och aldrig kommer tillbaka. ungefär så känner jag just nu. var redan tillräckligt deprimerad av någon anledning, och det blev fan inte bättre när detta hände. jag ställde bara ner min bärbara dator i sängen för att gå upp och fixa en kopp te. när jag är där uppe hör jag helt plötsligt en duns, och när jag kommer ner igen har datorn ramlat pladask ner på golvet och fällt ihop sig. jag öppnar den och ser då en spricka över halva skärmen. kan det bli värre? svar NEJ. någon som vet vad det kan kosta att laga en bärbar datorskärm? går detta på garanti, snälla, någon som vet? I need some fucking help here.


förlåt älskling


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej! Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden.

2009-01-19 @ 01:33:21
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Denice

ja jag menade datan ;/ <3 kunde lika gärna varit jag... men fyfan

2009-01-19 @ 18:54:59
Postat av: Sofia

att laga en datorskärm kostar allt från 5000-9000 beroénde på vad du ska ha för skärm. Svindyrt så då är det nästan värt att köpa en hel ny tyvärr ;/

2009-01-22 @ 17:25:27
URL: http://soffelull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0