jan in my heart liksom

tjululu. fysen gick prima (håller för tillfället på att bearbeta tanken på hur najs min träningsvärk kommer att vara imorn) nej men egentligen är det ju bara skönt med träningsvärk, då vet man ju att man gjort bra ifrån sig, höhö. insåg föresten att jag knappt har några svenska låtar på min ipod, så håller på att rätta till det problemet nu (a) .. bjuder på en solklar favorit, jan johansen - se på mig. säger bara min och nicens låt! haha minnen


 den är ju bara för bra? det får ni för fasen ta och hålla med om! haha
nej nu tänkte jag läsa min efterlängtade tidning och sen sova. godnatt på er! =)


Kommentarer
Postat av: Denice

hahah den är verkligen vår! :D

2009-01-21 @ 07:11:25
Postat av: LinaLicious

SV: JAG MED, haha man blir ju tokigt ge mig värme ! ha en bra dag

2009-01-21 @ 09:26:14
URL: http://linanielsen.blogg.se/
Postat av: sara

hahaha, nä det är verkligen inte första gången! :D

2009-01-21 @ 10:40:21
URL: http://giddyup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0