kryssning

hej alla glada! själv är jag inte så jätteglad, längre. har försökt komma in på internet i ungefär en timme men skiten laggar ju som in i helvete hela jävla tiden (ursäkta språket) så det var inte det lättaste. nu är klockan halv 1 och jag har skola imorgon så måste egentligen sova. men hinner dra lite kort hur min dag har varit.

var ju som sagt på kryssning, så vaknade upp runt 11 av att farmor knackade på hytten. varken jag eller min käre bror var taggade på att gå upp så vi sket i frukosten och somnade om till ungefär halv 1. när vi vaknade då gick vi och tog en drink, haha blev champagne då för min del *snackar som på lidingö* .. najs frukost liksom, med tom mage =) senare åt vi lunchbuffé och efter det gjorde vi allt-vad-man-nu-gör-på-en-kryssning. jag köpte en parfym, men förutom det spelade jag väl bort en jävla massa pengar samt köptelite godis. jag har kommit fram till att det är typ det enda dessa båtar går ut på (så länge man inte är 18) - alltså viktökning och att man blir pank. menmen, vid 6 kom vi tillbaka till sthlm och åkte hem igen. drog nästan direkt till högdalen och solade med linda så nu ser jag ut som en soltorkad tomat (eller kanske bara tomat, vettefään) aa och efter det åt jag lite och kollade på gone baby gone med familjen. imorn är det som sagt skola vilket kan ta sig men ska som sagt bli kul att träffa alla. nu är det sovdags för min del. hoppas ni haft en bra dag/kväll, pusshej


såhär kul kan man ha med självlysande drinkpinnar

PS! LILLEBROR FYLLER 13 IDAG (eller ja, igår) och det var därför vi var på kryssning btw. grattis aggieboy!



Kommentarer
Postat av: Denice

du får hälsa grattis ifrån mig :)i efterskott!

2009-01-07 @ 07:07:54
Postat av: julia

haha absolut=)

2009-01-07 @ 17:07:55
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0