I can't wait

hellOo! kom precis ur en varm dusch, fyfan vad jag frös efter att ha tränat utomhus ikväll. jaja, trots de lite för många minusgraderna hade vi kul, som vanligt. faktum är att jag var ganska deprimerad innan jag åkte iväg på träningen. inte för att något särskilt hänt men jag var bara allmänt nere. tack för att ni finns tjejer och för att ni alltid lyckas sprida så jävlans mycket glädje! men det bästa kommer nu.... träningslägret i italien blir tyvärr inte av eftersom de vi skulle sammarbetat med drog sig ur eller något. lite tråkigt, men vad gör det när vi ska på cup i Holland i sommar istället? Woho I'm so fucking happy! .. det blir stört najs säger jag bara, längtar redan ihjäl mig. nej nu är det time to sleep. man ska ju orka morgondagen i skolan också, sen är det helg!


sist men inte minst vill jag bara tacka gud för denna himelska frukt. Kiwi är faktiskt den enda frukt (förutom ananas) som jag skulle kunna äta istället för godis, så god är den. åt föresten 7 stycken när jag kom hem från träningen. det är inte farligt hoppas jag?


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin blogg du har :)

Kram

2009-01-15 @ 23:26:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Varsågod :) ja vist är det super gott.

- Allt bra med dig annars?

2009-01-15 @ 23:44:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: sofia

fina färger på bloggen:)

2009-01-15 @ 23:52:47
URL: http://sofiablidberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0