wallander in my <3

tjolahopp! det blev simning i farsta tillslut, mycket skönt! =P (och jobbigare än man tror, faktiskt) .. när jag sen kom hem runt halv 9 käkade jag middag, vilket kanske blev en aning sent. men jag antar att det kanske bara är bra med tanke på att jag vaknade 4 inatt av hunger. var en väldigt konstig händelse måste jag medge. magen liksom värkte och jag mådde stört illa, men efter en banan kändes det lite bättre och jag somnade om, haha! (a) värsta dramatiska händelsen jao. iallfall! imorn är det som sagt fredag. då ska jag gå i skolan till klockan 2, sedan ska jag in till stan och utreda några ärenden, sedan vid 5 ska jag käka middag och gå på bio med denice och eventuellt linda. vi ska självklart se den nya wallanderfilmen - hämnden! och eftersom jag förmodligen är världens största fan av wallanderfilmerna så längtar jag ihjäl mig =) hihih. nu är det duschen som kallar.. ha en förjävla bra dag imorn, för det ska jag ha!




Kommentarer
Postat av: Sweet life style

spännande!

2009-01-08 @ 23:10:36
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sweet life style

Godmorgon! (:

2009-01-09 @ 08:37:36
URL: http://sweetlifestyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0