Holland nästa!

tjena bloggen! de närmsta dagarna har tillbringats med gamla gänget, hos daniel i torsdags och hos clark igår. var en trevlig kväll igår trots lite knasande med att komma hem. jag och sofia var väl hemma hos mig vid 4, halv 5 nångång, men bättre sent än aldrig antar jag. nu har jag precis fixat mig lite och ska snart iväg till skansen med lisa och jasmine, som hon är barnvakt åt. efter det kanske jag ska träffa min moster som kommit hem från USA och förhoppningsvis köpt svarta converse till mig :D sen blir det packa och kick off med laget på gamla ip, fråga mig inte vad vi ska göra haha. efter det kanske stina sover här och imorn bär det av till HOOOLLLAAAAAAND! vet inte riktigt vad jag förväntar mig, men det ska iallafall bli sjukt kul. nej nu måste jag kila. ha ett bra lov allesammans. puss på nosen!


mina nya idoler typ, haha. så jävla bra iallafall

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0