home sweet home!

hej sverige, nu är jag hemma! planet igår var försenat så vi landade 22 istället för 19, vilket betydde att jag kom hem hit ungefär halv 12. jag har iallafall haft det jättebra och skönt. det gör ont att vakna upp och kolla ut genom fönstret, mötas av ett rent ut sagt skitväder, behöva leta fram leggings och tjockare kläder. jag saknar att kasta på mig flip flopsen och bara dra ner och bada! blää för det här. annars är det rätt skönt att vara hemma. har saknat mina girls som faaaaan. nu ska jag städa klart mitt rum, fixa till mig, äta frukost (om vi har någon dvs) och sedan träffa lisa lina jenny cassen och linda. wiho. tog en hel del bilder men det ligger uppe på fejzan. köpte inte så mycket saker, men det lilla jag köpte har vi här..


3 lipson i olika smaker, en klocka, den nya DKNY parfymen (plus litet 4-pack man fick till), burberry tändare (haha var tvungen) och 3 armband. fanns inte så mycket att handla därborta, mest turistgrejer



Kommentarer
Postat av: joss

vart går du och slingar dig? :)

2009-07-10 @ 11:51:55
Postat av: julia

jag går till tinas hårsalong i skogås, som verkligen är hur bra som helst!

2009-07-10 @ 16:56:05
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0