shopppping!

tjuhej! kom hem från holland ca 5 imorse och då gick jag och la mig direkt. var en speciell och väldigt trevlig resa tycker jag allt, och roligt som sjutton hade vi. en hel del träning, 3 träningsmatcher och lite allmänt häng i det fina landet, höhö. vädret där var nog bland det konstigaste jag vart med om. det var fuktigt, ösregnade, åskade och var sol i stort sett varje dag, haha. placet vi bodde på var ingen direkt lyx, men nu när man är hemma saknar man det allt lite. när det gäller bilder så följde det med ca 5 systemkameror vilket gjorde att jag knappt tog några alls med min digitalkamera. nu väntar jag alltså bara på att alla ska slänga in sina bilder på fejzan så jag kan ta dom. så var det med det, och nu till dagens händelser. idag när jag vaknade upptäckte jag att jag fått min lön, och tro mig - det gjorde min dag! jag åkte in till stan med stina där jag shoppade loss. brände ca 1600:- vilket svider lite men whatevah. nu ska jag käka middag och göra fotvård eftersom mina fötter tagit rejält med stryk denna vecka. sedan blir det utgång med lina och co. jag är så jävla glad idag. pussss

 
lacktights (från holland), jeansjacka

 
3 supersöta trosor, skor (hej jag kommer bryta fötterna)

 
vit tunika, peeling, lipsyl, nattcreme, sminkborttagning, svart nagellack


Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Ja, visst är de ;)

2009-07-26 @ 23:34:21
URL: http://idabarck.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är trosorna köpta?

2009-07-27 @ 20:29:42
Postat av: sandra

jullan vart har du köpt den vita tunikan?

2009-08-01 @ 11:32:59
URL: http://pandris.blogg.se/
Postat av: julia

dom är köpta på topshop ;)

2009-08-16 @ 12:23:39
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0