blir galen

hjääälp mig! jag vet ärligt talat inte vad som hänt. har beslutsångest hela tiden för minsta lilla sak och det är så stört jävla jobbigt. jag kunde inte välja mat idag när vi köpte lunch, jag kunde inte välja färg på underkläderna jag skulle köpa (jag kunde inte välja saker i affärerna överhuvudtaget) och nu kan jag inte bestämma om jag ska raka benen ikväll eller imorn. VAD FAN ÄR PROBLEMET? kommer bryta ihop snart seriöst. känner mig dessutom så off och efter som man kan bli, vill inte jobbbaaa. visst att jag får pengar men seriöst jag vill bara ut, sola och bli brun. bajssss. tur att det är fredag imorn annars hade jag aldrig överlevt. nu ska jag gå och sova och hoppas på att vakna lite gladare.


lisa miskovsky - what if
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0