nu har jag lov!

tjabba tjena! hoppas ni mår bra, det gör iaf jag! hann inte blogga igår men tänkte gå igenom hur min dag var. vi hade först skolavslutning mellan 9.30 och typ 11. uppträdande i sjödalsparken och sen betygutdelning, haha jag blev rätt nöjd för att inte ha lagt ner hela mitt liv på skolan om man säger så. sen slutade vi iallafall, och trots vädret och jobbiga skavsårsframkallande kilklackar drog jag och lisa in till söder och satte oss på favoritcafét fåtöljen för en god lunch! vi hängde där ett tag och sen drog vi hem och fixade oss inför kvällen. runt halv 5 drog vi till sara där vi käkade middag och så med brudarna. efter mycket om och men drog vi till långsjön för attt kolla läget, men det var ingen hit så vi skulle bege oss vidare till en fest. det slutade med att jenny och cassen missade(?) tuben och att jag lina och lisa inte pallade utan drog till donken i slussen för nattkäk, riktigt bra avslutning på kvällen faktiskt! sedan tog det oss stört lång tid att komma hem därifrån, så vi var hemma 2 fast vi åkte typ halv 12. inte världens partykväll men vi hade jävligt kul iallafall. är man med rätt folk blir vad som helst kul ;) haha. nu har vi iallfall lov och det ska bli det bästa någonsin, bara solen kommer fram snart så! nu ska jag käka, städa mitt rum och sen tagga för matchen jag har ikväll. puuuusss


bilder från igår kommer lite senare, men här har vi en bild från pinkladies dagen precis när vi hade börjat skolan för ungefär 10 månader sen, det är sjukt hur fort tiden går! you make my day


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jadu, det var väldigt blött också ;P

2009-06-11 @ 14:52:50
URL: http://hannanordlunds.blogg.se/
Postat av: Daniel

JISSES vad SEEEEEEEEXIGA ni e i rosa!!!!

2009-06-12 @ 09:51:32
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0