undebart

shululu! idag har jag jobbat sju timmar, woho vad duktigt av mig att gå att stanna fast jag fick gå. det svider ju lite att tvingas sitta inne och se ut genom fönstret en sådan vacker dag, men vad gör man inte. när jag kom hem kastade jag iallafall på mig bikinin och solade en hel timme, och guess what? jag har fått färg! jag tackar pappa för pigmentet, även om jag bara fått ca en tiondel av hans. haha niggah =P jag hade en massa saker jag ville skriva men nu kommer jag inte på någonting för det, typiskt. aja bjuder på en låt sålänge. pysss


åh så mycket minnen. Lene Marlin - Sitting Down Here


Kommentarer
Postat av: maria

bra låt!

2009-06-23 @ 20:10:32
URL: http://mariaochtyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0