bio med langen

tjuez! okej, klockan är väl ungefär halv 2 nudå, och äntligen har jag lite tid för bloggen. har varit full rulle hela dan, så är helt slut. gick ju som sagt upp vid 8 och åkte iväg till huddinge för sommarjobbs "intervju" eller vad man ska kalla det. bra gick det iallafall. efter det åkte jag hem ett tag, och sedan till kungenskurva för att ha fotografering med mitt kära fotbollslag. efter det bar det av till spånga där vi hade träning till kl. 5. var hemma vid 6 och då var det bara att äta middag, duscha och fixa sig. kl. 21.10 satt jag på heron och såg män som hatar kvinnor med lisa. den var faktiskt riktigt bra =) åkte därifrån med bussen 23.56, och roligast på hemvägen var nog när vi väntade på 163an i fruängen. vi stod i en backe, och jag hinner precis höra lisa säga "fan jag kommer ramla", sen tar det 1 jävla sekund och hon ramlar. HAHAH sopa. hoppas du inte fick allt för ont sötan. men hörrni, nu måste jag sova. pusshej



ps! jag är ledig imorgon. annars hade jag sovit för längesen =P


Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon! :)

2009-03-09 @ 06:27:36
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Cassiluu

Haha alltid langen som ramlar!

2009-03-09 @ 16:05:38
URL: http://bellmanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0