läs detta!

tjenixen! lördag idag då, vad händer? själv var jag och gymmade när jag vaknade, kom hem runt 1 och åt. efter det fixade jag mig och drog en sväng till farsta med mamma (för att köpa present till stina, som vi ska till ikväll).. hon fyller inte år förens om 1 vecka men grattis iallafall. sen ville jag bara meddela att jag tråkigt nog gett er falska förhoppningar. bli inte för ledsna nu, men min dator funkar inte alls som den ska. varken enter eller mellanslag fungerar, utan det blir massa skit och den knasar som satan. därför kommer jag inte alls sitta vid datan lika mycket som förut, och därför kommer jag heller inte kunna blogga lika mycket. just nu vet jag inte alls hur det blir i framtiden, om vi lämnar in den, köper ny, eller om jag helt enkelt får vara utan dator. men jag hoppas iallafall ni har förstående för detta kära läsare. nu ska jag slå in de fina presenterna. puss hej leverpastej


Mina kära vänner som gör cover på Hallelujah (Andreas sjunger, Peter spelar)
så fint, blir nästan tårögd. fan vad jag saknar er 9D

föresten.. ville bara göra klart för er att de låtarna/videorna jag lägger in här är precis de jag vill lägga in, oavsett hur gamla de är. det är väl inte direkt så att man inte kan lyssna på gamla låtar, för att de är "ute".. så, take it or leave it helt enkelt, men skippa de onödiga kommentarerna ;)


Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: jodå allt e bara bra! Tackar tackar kramisar

2009-03-14 @ 18:36:07
URL: http://rebeccasspegel.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; TAck detsamma :)

2009-03-14 @ 18:45:20
URL: http://jossisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0