ge mig sommar

tjenixen! inte bloggat tidigare idag för har inte orkat. är på förjävla dåligt humör nu också, skulle helst bara vilja gräva ner mig under täcket och inte vakna förens det blir sommar och fåglarna kvittrar utanför fönstret i värmen. eller något. men än sålänge är vi ju långt därifrån! =/ .. skönt att det är fredag imorgon iallafall. går i skolan ända till 4 men efter det är det äntligen heeelg! blir tjejmiddag hos älsklingen sofi som har fyllt 17 (visserligen innan mig, men bättre sent än aldrig) och sedan får vi se vad som händer. nu ska jag väl ta en kopp grönt te och sedan sova. känner att det vore skönt =P har föresten varit nyttig hela den här veckan, så ett grattis till mig. men jaja, pusshej på er


skulle inte banga


Kommentarer
Postat av: sofia

faan jag längtar med till sommaren! :)

2009-03-06 @ 14:25:07
URL: http://fialiiisa.blogg.se/
Postat av: Emilia Eriksson

Tack så mycket, detsamma!

Några planer in för denna fredag? :)

2009-03-06 @ 14:42:06
URL: http://coolaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0