träning plugg träning plugg

hola amigos! imorse vaknade jag upp hos stina runt 11 och åkte iväg på ett core-pass tillsammans med mamma, moster & hennes man. hela tjockan släkten dvs ;) haha. sen jag kom hem därifrån har jag bara suttit och pluggat samt ätit lite lunch, och snart bär det iväg till nästa träning - fotboll i spångahallen. ska åka dit med stina, och dom kommer väl och hämtar mig om sisådär 15 min. känner att jag gör väldigt bra saker den här söndagen alltså. ska liksom plugga ännu mer när jag kommer hem, och även städa mitt rum. woho. men nu ska jag byta om. ni får ha en jättebra dag!


igår frågade mamma om jag ville åka till turkiet i sommar, och jag skulle ju verkligen inte banga! men vi får väl se vart det bär av. bara jag får åka utomlands och bli brun så blir jag happy


Kommentarer
Postat av: Liene

hoppas du kan åka med din mamma dit i sommar då:) åh vad jag skulle vilja nånstans i sommar.

2009-03-15 @ 20:55:51
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh vad roligt med turkiet :)

2009-03-20 @ 20:05:00
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0