måndag

hallojsan. var hemma från lidingö typ kvart i 9 eller ngt. åkte därifrån 7 liksom, snacka om otajming och skit. det är redan tillräckligt långt, och så ska man behöva vänta 25 minuter mellan varje byte =P jaja. trevligt var det iallafall. kollade hipp hipp (sjukt kul) och lyssnade på gitarrspelande, haha. åt däremot ingenting på hela dagen. 10 timmar utan käk är inte likt mig. dessutom tränade jag ju imorse, och tog bara en banan efter det. kanske inte det bästa! jaja. middagen jag åt vid 9 var iallfall gudomligt god =P .. menmen, nu ska jag se klart en film som jag började på förut. fick också reda på att våra no lektioner imorn är inställda, vilket betyder att jag börjar 10 ist för 8. I'm fucking happy! pusshej leverpastej


kate voegele - no good 
hon är så jävla bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0