greece vs. turkey

tjolahopp! sitter och dricker grönt te och chillar galet. äntligen hemma från alla mina tandläkarbesök! fan vad jag åkt runt känns det som, blev så jävla trött av det haha. medan jag sitter och väntar på att kameran ska ladda klart (så jag kan ta bild på my new teeth) så tänkte jag visa er vilka resmål vi har på g i sommar, eller alltså vi ska bara åka till ett av ställena men vet inte riktigt vilket än. 

 
vi har kollat på nästan allt, men det står förmodligen mellan hersonissos på kreta och kas i turkiet. personligen vill jag hellre till kreta trots att jag varit i grekland ca 12 gånger, men vi får väl se vad vi bestämmer oss för. bara vi åker någonstans, haha. vill ju bli bruuuun!


Kommentarer
Postat av: emmas garderober ♡

Ja, haha jag förstår att det känns fantastiskt :) blev det snyggt också då? :D

2009-05-18 @ 18:32:49
URL: http://emmasgarderober.blogg.se/
Postat av: Johanna

åå jag vill till grekland! :)

2009-05-18 @ 20:24:03
URL: http://johannadinfurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0