kändismingel liksåååm

tjabba tjena! är hemma nu från att ha varit på teater på östermalm med några från skolan. vi såg medealand som faktiskt var riktigt bra, men det roliga var att det var en massa kändisar där som både spelade och som var där och tittade. jag stod bl.a. och jiddrade med svensson svensson gustav om vart jag skulle sitta, och helt plötsligt kommer min stora idol playa del sol-sandra in! jag bara "playa del sol!" med världens största smile. hon bara "ja, hehe. hej" det var lite kul, för jag älskar verkligen den serien! sen var det massa andra där också. noomi rapace spelade huvudrollen, och en snubbe från beck var också med. och leif andrèe som är med typ överallt, plus några till haha. det var trevligt iallafall, men nu ska jag ta och sussa. dör typ av träningsvärk, men imorn äre box som gäller så jag måste tagga till. saaajjk. men pusshej godnatt

  


Kommentarer
Postat av: My

Jag älskar också playa del sol! :D haha

2009-05-18 @ 16:38:49
URL: http://remotecontrolface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0