läskigt

tjohej. jag har två nyheter att berätta, en tråkig och en rolig. den tråkiga inträffade när våra 2or var och orienterade i morse, de hittade nämligen en man som hängt sig i skogen. så jävla läskigt! blev värsta uppståndelsen i skolan och så, var typ det enda man hade i huvudet. usch =( .. och nu kommer vi till den lite mindre men goda nyheten - min plattång var upphittad! =) hihi nu slipper jag lägga ner 500 spänn på en ny. I'm happy! aja nu ska jag sova och försöka förtränga hur mycket plugg skit jag har framför mig. NP i matte imorn, IG here I come. ofta jag kan kluringar liksom.. sen spanskan ska vi inte tala om. tror han själv att jag kan sitta och prata flytande om droger? blir så trött..  aja sov så gott allaa


hej jag vågar inte gå i skogen mer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0