söndag

tjenamors everybody! kvällen igår var faktiskt lyckad. jag lina och linda hade riktigt kul då vi spenderade kvällen med trevligt folk på natalies 18års fest. vi drog dock därifrån och till manne lite senare, där man träffade gamla gänget. tråkigt nog var många påväg att dra då så allt dog rätt fort. idag har jag som sagt varit på 10 års kalas hos min käre kusin max. träffade även mitt kusinbarn elton som är den underbaraste jävla ungen som finns. 6 månader och så fucking cute! .. där var det iaf lunch och fika hyfsat sent så antar att det blir en lätt middag senare ikväll. sallad eller något I guess, alltid najs. eftersom det är söndag ska jag även göra såna där söndagsgrejer som jag brukar göra. typ ta-hand-om-sig-själv dag liksom. måste tvätta mina sminkborstar också. man tänker faktiskt inte på hur äckliga dom blir efter ett tag om man inte gör det! .. sen ska jag dricka mitt nya green cheesecake te också, det luktar helt gudomligt! visst lina? nej nu ska jag kila. pussen




Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: hihi ja jag älskarmin skogarderob:)

2009-05-25 @ 02:11:40
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0