ge mig sommarlov

tjenixen folks! nationella idag gick bajs, men orkar inte. hatar skolan just nu, verkligen haaataaar. känns som att det aldrig tar slut, men förmodligen gör det väl det snart. läste iallafall ut världens segaste svenska bok nyss, och nu är det spanskaplugg som återstår. usch usch usch. men efter imorgon är det frihet.. ett par dagar framåt. ikväll ska jag ha fotbollslekis för småpluttar på ip, jippi. har inte ens tid för det, men vad gör man inte. nej nu ska jag fortsätta plugga, ciao!



träffade maysan i centrum idag också, jävligt kul att se henne! det suger att hon valt att sluta på fotbollen, men det är grymt att hon börjar i min skola i höst. då lär vi ses ändå =) wihi puss pårej sötan


Kommentarer
Postat av: N A A D I A

Ha en superskön kväll nu va ;) <3

2009-05-13 @ 21:24:34
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0