måndag!

tjohesjan! idag hade vi bara två lektioner i skolan, och efter geografin åkte jag hem till lisa med henne och lina och käkade en grym sallad! vi hängde där ett tag, och sedan drog jag hem och packade väskan. hann med en mumsig smoothie också (gjort på jordgubbar som jag köpte på älvsjö station) najs värre! .. sedan bar det iallafall iväg till västertorpshallen för ett bodypump pass. herre min gud vad jobbigt det var! kommer ha störd träningsvärk imorn alltså. men härligt värre att man kommit igång med träningen, känns skönt. imorn blir det simning, på onsdag box, och på torsdag fotbollsträning. wey! nu ska jag ladda över lite låtar på podden och sen sova sött, har störd huvudvärk. pusshej


jag lina och lisa på bodypumpen! .. eller inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0