friday baby

tjohej! gud vad det känns som jag fått mycket gjort idag, helt unbelievable. började skolan 8 och gick flitigt på matten trots att mer än halva klassen skolkade. efter det gjorde jag klart spanska arbetet med tessan och jossan samt pluggade en del svenska (observera att alla andra fortfarande låg hemma och sov) den ni! .. sen på hälsopedagogiken körde vi spinning så jag fick mig även ett svettigt träningspass, wey. hann åka en sväng till hawaii med lina också innan jag åkte hem och duschade. nu har jag precis städat rummet lite och väntar på att maten ska bli klar. lär få vänta ett bra tag eftersom min pappa är världens seriösaste matlagare. sätter hundra spänn på att det blir trerätters, vi får väl se om jag har rätt.. so long gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0