pluggg

shululu. hoppas ni haft en bra dag, för det har iallafall jag haft. försov mig till 8.30 när bussen gick 8.55 men jag hann ändå, grymt jobbat där. i skolan var jag så överspeedad så det finns inte, kunde knappt sitta still. dno why, quite wierd måste jag säga. men efter lunch lugnade jag ner mig lite, haha. nudå.. har varit hemma ett bra tag men inte fått ett piss gjort. det när nästan fascinerande hur dålig man kan vara på att plugga. seriöst.. jag öppnar boken. läser två sidor. känner mig jättestolt. inser att jag inte uppfattat vad som stod. lägger boken i knät. fastnar vid datorn ett tag. kommer på att jag måste läsa. och så samma visa igen.. yey.


fett engagerad jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0