tidsfördriv

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? haha. det händer..
2. Har du sett din bästa vän gråta? ja det har jag
3. Vad åt du senast? candy
4. Har du fått någon komplimang idag? japp
5. Har du varit med i en rättegång? bara som åskådare :P
6. Är du polare med grannarna? japp vi är fett tighta. observera att alla är över 80
7. Vilka länder har du bott i? bara i Sveriget
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? från min match för nån vecka sen kanske
9. Har du haft en stalker? Nja, mer eller mindre
10. Minns du dina/din musiklärares namn? säger om ni lovar att anteckna?
11. Hur bra är din syn? den är väl bra antar jag
12. Var är dina syskon just nu? min bror låtsas väl ligga och sova, fast skulle tippa på att han sitter vi datorn.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? jag drömmer så konstiga saker, u dont wanna know haha
14. Vem ringde dig senast? gaby
15. Vilken tid gick du upp imorse? 8.30 (försov mig)
16. Vad ska du göra i helgen? vad ska jag inte göra?
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "vad göru jullanpullan;)"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? ja för jag tar på kändisar varje dag
19. Vad finns i din bakficka? har ingen sån
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? sov sött
21. Vad är det första du gör på morgonen? kollar klockan
22. Vad ska du göra efter det här? försöka sova, kanske läsa historia. eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0