chillerilll

shubresh! sitter här hur trött som helst, as usual. gårdagens match gick inte alls bra utan resulterade bara i dåligt humör och ett flertal blåmärken, men det är sånt man får ta. varför får jag så sjukt mycket blåmärken btw? måste ha någon sjukdom. åkte iallafall till min kusin efter och hängde där ett tag innan pappa skjutsade mig till huddinge där hela gänget befann sig. vi drog ganska direkt till niclas där vi spenderade resten av kvällen. sov hos johan och gick upp alldeles för tidigt imorse. idag lär jag inte göra mycket mer än att chilla och fixa lite här hemma. ikväll kanske det blir filmkväll eller något med lisa och co. we'll see, we'll see.


vet inte varför men


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0