friluftsdag

tjabba! "klättringen" idag gick väldigt bra måste jag säga. för det första såg väggen vi skulle klättra på ironiskt nog ut precis som på bilden jag la upp i morse. "världsmästare klättrar här", man bara hejjaghartypaldrigklättratochärstörthöjdräddmennukörvi. alltså, vi klättrade med andra ord inte en meter utan åkte istället hem till hanna och kollade på film. nu sitter jag hemma mätt som en jagvetinte vad, käkade nämligen plättar när jag kom hem sen. johan kom förbi en sväng också och gick för ett tag sen, tack för sträckningen i röven gullet. som sagt, payback is a bitch. så bered dig på hemska saker. (fritt att tolka som man vill men nej det är inte som det låter)


mupparnas muppar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0