hola amigos

allt bra eller? dagen har tillbringats.. bambambam.. hemma! gick inte till jobbet av den anledningen att jag tillbringade gårkvällen på sjukhus efter att jag råkat få i mig jordnötter vilket inte riktigt var någon höjdare för min kropp.. väldigt obehagligt vare menmen nu vet jag iallafall hur allergisk jag är, alltid nått ;) idag då när jag varit hemma har jag ägnat ungefär 3 timmar till att storstäda mitt rum, kört ett feting hårt pass på gymmet, lagat middag i min ensamhet, kollat film och gjort fotbad. en ta-hand-om-sig-själv-kväll med andra ord. behövligt. men imorgon blir det jobbet as usual så ska strax ta och krypa ner i sängen. godnatt folksss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0