2010

det har varit ett jävligt bra år måste jag ändå säga, här är några datum jag aldrig kommer glömma:

19/2 - min & millans 18 års fest, var så sjukt glad den kvällen
21/2 - my birthday, firande med släkt & vänner och sen aslyckad utgång
28/2 - Kent, så galet bra!!! hade sjukt ont i halsen men skrek inte mindre för det
5/3 - London, trevlig resa med la familia. avslutades dock med bihåleinflamation:(
7/4 - kryssning med hanna, linda och sara. hyfsat dräggigt, men kul hade vi!
30/5 - pratade med johan efter ett halvår. var lite speciellt men är väldigt glad över det
19/6 - turkiet med min och stinas familj. jättemysigt och en hel del äventyr hehe
2/7 - åkte till göteborg och spenderade en helg med johan, lisa, felix och fredrik
14/7 - KOS med girlsen. minne för livet helt klart, säger bara llamaaaaaaas!
22/7 - Kent igen. awesomeeee! hoppas på en ny konsert snart :)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
åkte utomlands en vecka med mina bästa vänner

Har du några nyårslöften?
skulle kunna skriva "beach 11" som alla andra men att gå ut skolan med bra betyg känns som ett bra mål

Vilka länder besökte du?
England, Turkiet och Grekland

Största framgången?
måste nog varit att jag valde bort 6 veckor av sommarlovet för att jobba. sjukt tråkigt men sjukt värt. lever fortfarande på dom pengarna

Största misstaget? 
hmm.. att jag inte satsade på körkort?


Vad spenderade du mest pengar på?
förmodligen mat, dricka och nöjen
 
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
oj! nästan alla Kentlåtar, I fell in love with the dj, djungelns lag, imperiet, hon är fin, det lilla livet, västerbron, Skinny boy, Going on, Jag har varit vilsen lisa, Som jag hade dig förut, Wavin' flag, waka waka, sleep in silence, riverside, från och med du, bromance, ugly girls, gubben i lådan.. ska jag fortsätta?



Kommentarer
Postat av: v

aa fortsätt

2010-12-31 @ 15:42:11
Postat av: Anonym

ring mig then

2011-01-03 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0