Äntligen 18 år!

hellooo! kvällen igår var jättetrevlig och jag fick väldigt fina presenter, bl.a. en väska, parfym och pengar! vid halv tolv drog jag och linda till the bridge, trots att jag var grymt trött. där mötte vi garpen och co. och även hennes brorsa jimmy som va förjävla skön! han köpte skumpa och massa drinkar till oss så aa ni kan ju gissa hur det slutade haha (: senare kom även manne, danne, crille och anton så det blev bara ännu roligare. kom hem ungefär 5, nöjd och belåten haha. tack för en grym kväll iallafall! den här helgen har verkligen varit super! nu ska jag dra och köpa cigg ;) haha sajjk



tänk att man redan är 18 ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha cigg? Vad är det jag hör?!

2010-02-21 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0