home

hemma från linnea nu, var väldigt trevligt att träffa henne med tanke på att vi inte ses så ofta numera. vi har känt varandra hela livet så kul att hålla kontakten! nu ska jag chilla ett tag sen blire nog att gå och lägga sig rätt tidigt. denna vecka har jag en hel del saker för mig, måste nästan skriva ner det här eftersom jag tappat bort min allmanacka.

mån: träna + plugga  
tis: stan med lisa      
ons: frisören             
tors: bio (farsan)       
fre: PARTY!              
lör: släkten + krogen
sön: jag 18 bast!!!!    

   


Kommentarer
Postat av: Cessan

Vi längtar till fridaaaay

2010-02-15 @ 13:04:17
Postat av: julia

gör jag meeeed :D

2010-02-15 @ 18:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0