taggaaar

tjenixen people. måndagskvällen som vanligtvis brukar bestå av fysträning gick idag ut på 30 minuters simning och sedan obligatorisk rutschkaneåkning och bastu. man ba stackars oss ;) haha. nu har jag precis packat klart och sitter och taggar som fan för imorn. om ryktena stämmer har vi lätt bästa bussen, yeeey! ska ladda in lite ny musik på podden och sen hjälpa lisa med salladen där uppe. godnatt på er, och kan ju passa på att säga godmorgon också för det lär jag ju inte göra imorn !


jag säger bara 19e 19e 19e 19e 19eeeeeeeeeeee



Kommentarer
Postat av: Göran Eslander

Hej Julia,



Jag skriver till dig angående en anmälan som inkomit till oss på blogg.se. Anmälan gäller en överträdelse av vår blogg policy som jag ber dig ta del av på vår startsida. Regelbrottet gäller ett mildare fall av förtal som vi på blogg.se tar stark avstånd ifrån. Händelsen skall tas i beaktning när en diskussion sker gällande din blogs möjliga avstängdning. Jag ber att få återkomma med mer information inom kort.



Mvh Göran, Moderator på blogg.se

2010-02-09 @ 21:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0