funny thing

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
You know it broe

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
kvack


 3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?

Ja, hörde det ;)

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Oki jag får väl sätta på den då :D


 5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Rip, diss


 6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

”du, jag, min kusin som e världens skönaste, hennes kille och hans lillebror drar till thailand nästa jul!! :D hon ba du ska med och ta med dig en kompis. Spikat”


 7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?

Jag hoppas verkligen att du tar så lätt på det


 8. Vad vill du höra mest av allt?

Om du vill komma så vet du vart jag bor! Annars får du ha en bra kväll!

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hallå. Vad gör ni? Är det fest eller?


 10. Din romantiska replik?

Vilken jävla glass, helt underbar !


 11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?

ska plocka dit alla snygga killar jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0