shopping

godkvällers folks. för er som inte redan vet det sitter jag för tillfället och surar i min trapp eftersom internet i mitt rum vägrar fungera. dagens i-landsproblem men ack så irriterande, haaa. bortsett från detta, dvs. de tre senaste timmarna, har denna dag varit väldigt bra. åkte in till stan efter skolan och några timmars shopping, en sushibar måltid och en väldigt svullen läpp senare kom jag hem med glatt humör. köpte ett par stövlar, en skjorta, en tröja och ett puder, väldigt behövligt. tack mami!!! käkade yakiniku till middag och helt plötsligt svullnar min läpp upp helt galet mycket, lite scary vare. var bara lite rädd att jag skulle få en allergisk chock där ett tag men det försvann som tur var senare.. nej nu ska jag ta och sova, onsdag imorn och jag längtar inte. nattinatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0