älskling det är livet

shulululul alla gladaaa. hade sista provet idag, hann till båda mina tandläkartider och har inget mer i skolan nu. som pricken över i:et skiner solen. nu ska ringa mina kompiZzar och kolla vad dom gör ikväll för pallar inte sitta inne och tråka.. juste! måste bara berätta att jag vaknade 7 minuter innan bussen skulle gå i morse, och hann. man ba oftaaaaaa. snacka om att man kan om man måste ;)


kent - taxmannen

UPDATE: KUL ATT ALLA MINA KÄRA VÄNNER ÄR UPPTAGNA ELLER HAR POJKVÄN OCH LÄMNAR MIG ENSAM. JAG HATAR ER RIKTIGT JÄVLA MYCKET OCH HOPPAS ATT NI FÅR DEN SÄMSTA JÄVLA KVÄLLEN NI NÅGONSIN HAFT I HELA ERA 17 (HA-HA) ÅRIGA LIV. HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0