dagdrömma kan man alltid

Jag kommer hem från skolan, stressad över allt plugg, kastar av mig väskan och jackan och går in i köket. Där möts jag av ett kuvert på bordet, textat till Julia Kardebo, stämplat med sjödalsgymnasiet. Jag river upp kuvertet och tar ut pappret, jag läser förväntansfullt brevet och får ett stort, stooooooooooort leende på läpparna.

Hej alla SMBE08B elever i sjödalsgymnasiet. Det har uppstått lite missförstånd och felaktigheter så jag har nu valt att ta bort EU momentet från denna kurs. Detta innebär att provet på tisdag inte kommer att äga rum. Vad gäller lektionstiden har jag en del prov att rätta så ni får ledigt detta lektionstillfälle. Mvh Karin


Kommentarer
Postat av: Nikita

Haha! Jag glömde bort rubriken för ett tag så det pirra till i magen på mig en stund av lycka! Tills jag då insåg vad rubriken hette igen. Hade ju varit galet nice..

2010-03-23 @ 20:35:08
Postat av: jessica

tänk om det var sant! Jävligt nice!! xd

2010-03-23 @ 21:51:17
Postat av: Tove w

Hahaha nej vad blåst jag känner mig. Jag ringde till pappa ochfrågade om jag också fått ett brev med hade inte fått något :( sen såg jag rubriken, då bah meeeh.... så lättlurad..

2010-03-23 @ 22:05:59
Postat av: Anonym

ja men visst! jag och lisa ägnade ca 2 timmar åt att drömma oss bort från det här jävla provet. hahahahah tove fyfan va dålig!!!

2010-03-23 @ 22:17:21
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0