lite kort update

sorry för dålig uppdatering, men har seriöst inte hunnit. i fredags var jag som sagt i kista och shoppade lite med linda, sedan åkte jag direkt till stan där det blev middag ute med lite familj och släkt, mysigt. övertalade papsen att ta en taxi hem efteråt så jag hann fixa mig för en utekväll som för övrigt började bra och slutade lite sämre.. kul hade vi dock :) igår var jag på middag hos min kusin och lilla elton som fyllde 2, sötnos. efter det åkte jag hem till johan där jag befinner mig för tillfället. det förvånar mig att jag inte dött i stroke eller så för har känt mig så sjukt stressad de senaste dagarna. skönt med lov iallafall tänkte jag, men saken är den att jag fått förfrågan om att jobba hela lovet. veeeeet inteeee huuuuur jaaaag skaaaaa göraaaaaa. cash liksom, men tvek om man pallar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0