it's a hard world, isn't it?

för någon timme sen satt jag på bussen hem från stan och var på allmänt bra humör efter att ha shoppat lite clothes. då möts jag av en fet bilkö och massa poliser och ambulanser. på vägen ligger en påkörd man helt orörlig. plötsligt slog det mig hur otroligt orättvis den här världen faktiskt är. okej att jag visste det innan, men ibland tror jag fan man behöver påminna sig. jag hade spenderat dagen i stan med mina vänner och pojkvän, shoppat och satt på bussen hem till min familj, medan mannen jag såg låg där på vägen. om jag ska vara ärlig vet tvivlar jag på att han levde. vet inte varför jag skriver det här men antar att det är för att det var så hemskt att se. vad som kan vara en riktigt bra dag för en person kan bli den värsta eller till och med sista för någon annan.. tänk på det ni!

nu ska jag äta middag och sedan tänkte jag slänga upp lite pics från dagen samt det jag inhandlat, later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0