dagens i-landsproblem

kungsberget idag var sjukt nice. bilen var så full att vi inte såg varandra men fram kom vi, och hem också för den delen. tack för en bra dag tjejer! när jag kom hem satt pappa och deppade i soffan över ett mer eller mindre stort problem..

pappa: jag har sorg
jag: varför då? (fett rädd att det hänt nått)
pappa: jag fick en whiskey på jobbet idag och sen när jag skulle ställa ner lite saker i källaren tappade jag den i stengolvet
jag: haha fyfan vad irriterande, nästan så att du slickade upp det?
pappa: jag var tvungen att ta lite på handen och smaka för har aldrig testat den, den var jättegod
jag: haha
pappa: sen åkte jag till systemet och den finns inte någonstans, den kostade 900. jag kommer aldrig förlåta mig själv för att jag inte gick två gånger


Kommentarer
Postat av: ville

HAHAHAHA jag dör

2011-01-05 @ 14:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0