grattis lillebror

kvällen igår var sjukt kul. speciellt förkröket på dovas då vi sjöng karaoke för fulla muggar. collage var också bra! vaknade upp klockan 9 med världens ångest och började städa mitt rum helt hysteriskt, ingen vet varför. efter det gick jag och la mig igen tills det var dags att sjunga för august, skitjobbigt men vad gör man inte. av mig fick han ansiktsprodukter från hugo boss. mammas kommentar: tycker du att din bror är ful? .. haha. försökte somna om en gång till efteråt men gick inge vidare eftersom jag är så torr i halsen att jag vill spy varje gång jag sväljer. känns ungefär som att köra in en handuk i halsen tills den når svalget om ni nångång testat det. men aa nog om det, nu ska jag till farmor en sväng och fira henne och august igeeeeen. herrå


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHHAHAAH tycker du att din lillebror är ful :P

2011-01-06 @ 15:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0