vet ni vad?

antar att detta inte är vad alla vill bli påminda om men imorgon är det faktiskt skola som gäller! blandade känslor säger jag. för första gången känner jag mig verkligen extremt, fruktansvärt och brutalt otaggad på att börja plugga igen, det brukar nämligen inte vara så farligt för min del. samtidigt ska det bli ganska skönt då jag är väldigt mycket för rutiner och känner attt jag behöver styra upp mitt liv lite grann. det håller helt enkelt inte att lägga sig klockan fem och gå upp två varje dag om ni fattar vad jag menar. med detta inlägg tackar jag för mig och önskar er en fortsatt trevlig kväll, själv ska jag ta en sväng till john blund. vända på dygnet vare ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0