fredagen

gårdagen spenderades på jobbet och sedan i nacka där jag var på arbetsintervju, hoppas på det bästa! för övrigt har jag kommit in på turistprogrammet på södertörn högskola. låter kul men vill jag verkligen ägna mig åt det? och framför allt, vill jag ägna tre år åt det redan nu? har lite att fundera på.. kvällen spenderade jag på örbys kinarestaurang med lisa babe (som har åkt till kroatien nu, ha det bäst) och sedan hemma hos adam med lite people. var kul att träffa folk man inte sett på länge men jag var alldeles för trött för att inte längta hem till min säng. dessutom är jag mer eller mindre yrkesskadad och skulle behöva en fet massage i min stela nacke. idag sov jag till 11.44 vilket var brutalt skönt, sedan tog jag mig en liten springtur, käkade frulle och damp ner i sängen där jag sitter just nu. ikväll får vi se vad som händer. vill göra nått!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0