söndag igen dårå

har ju inte blivit så mycket uppdatering men jag har hur som helst haft en bra vecka trots att jag inte fick befinna mig på "peace" & "love" om man nu kan kalla det för det med tanke på allt som hände där. igår var vi ute och det blev en kul kväll på sommar! speciellt hemgången var värd att minnas haha. idag har jag mestadels legat i sängen och även passat på att käka en hel del mackor eftersom jag och mamma börjar med GI imorgon. passar bra att börja nu när pappa och august åkt ner till italien för fotbollscup vilket jag för övrigt är hyfsat avundsjuk på. vi får se hur det går! nu ska jag ta och fixa mig lite sen blir det middag hos moster. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0